BBC Trust dismisses Leveson complaint

Nick Higham

The BBC Trust has dismissed a complaint that BBC News inaccurately reported Daily Mail editor Paul Dacre’s views and evidence to the Leveson Inquiry in February.

News at Ten report “accurate and impartial”

or subscribe for access

Subscribe for immediate access 

Choose a subscription package that suits your needs

Get access to premium content subscribe today

If you have an account you can SIGN IN now