EUTELSAT PULLS SERB BROADCASTER FOR 'PROPAGANDA'

Serbian broadcaster RTS has been pulled off air by satellite organisation Eutelsat, which decided some programming aired by RTS included 'propaganda inciting genocide and racial hatred'. Transmission was suspended following an

or subscribe for access

Subscribe for immediate access 

Choose a subscription package that suits your needs

Get access to premium content subscribe today

If you have an account you can SIGN IN now