BBC admits misleading interviewee


The BBC has admitted breaching its editorial standards after a “naïve” in-house production team misled a contributor to the BBC3 documentary Amy: My Body for Bucks.

if you have an account


Do you want to keep reading?

Register to read five free articles per month

Subscribe and get access to

  • Up to the minute industry news
  • Agenda-setting interviews with key industry figures
  • Insight into the latest programme performances
  • Ratings data with viewing trends

Access premium content subscribe today

If you have an account you can SIGN IN now