Damazer: O'Reilly story dropped on editorial judgement

Mark Damazer

Former Radio 4 controller Mark Damazer has claimed his decision to spike a programme about Wootton Bassett had nothing to do with the fact it originated from Miriam O’Reilly, arguing he did “not recall” that her name had been mentioned.

if you have an account

full-subs-package-LR-resize

Do you want to keep reading?

Register to read five free articles per month

Subscribe and get access to

  • Up to the minute industry news
  • Insight into the latest programme performances
  • Ratings data with viewing trends
  • In-depth news analysis

Access premium content subscribe today

If you have an account you can SIGN IN now