Darroch defends pulling Sky News F1 story

F1.jpg

Sky chief executive office Jeremy Darroch has revealed that a Formula 1 story was temporarily pulled from the Sky News website because the broadcaster’s commercial sports team had not been briefed.

if you have an account

full-subs-package-LR-resize

Do you want to keep reading?

Register to read five free articles per month

Subscribe and get access to

  • Up to the minute industry news
  • Insight into the latest programme performances
  • Ratings data with viewing trends
  • In-depth news analysis

Access premium content subscribe today

If you have an account you can SIGN IN now