Mandelson attacks BBC impartiality

Peter Mandelson

The BBC has denied allegations that its news coverage is influenced by Sky, the TV broadcast arm of The Sun newspaper owner News International.

if you have an account

full-subs-package-LR-resize

Do you want to keep reading?

Register to read five free articles per month

Subscribe and get access to

  • Up to the minute industry news
  • Insight into the latest programme performances
  • Ratings data with viewing trends
  • In-depth news analysis

Access premium content subscribe today

If you have an account you can SIGN IN now